Show Info

© 2018 Meda Norbutaite

Blog

Art project  ART NEEDS NO ROOF / MENAS BE STOGO
Vilnius, 2022

https://www.govilnius.lt/menas-be-stogo

Meda Norbutaitė, „Gyvūnėlių mylėtojas“/ „Animal Lover“. JCDecaux Lietuva stand, Vincas Kudirka Square

____________________________________________________________________

International Art Exhibition NORDART 2022. https://www.nordart.de

Kunstwerk Carlshütte, Germany

Meda Norbutaite- artist of the NordArt https://www.nordart.de/en/the-artists

_______________________________________________________________________

EROTIC ART LONDON 2022

Bargehouse, Oxo Tower Wharf,  London, UK

______________________________________________________________________________

SEE/ME gallery presents: Art Takes 2022 EMERGE. Art Competition Honorable Mentions

Blue Gallery, Manhattan, New York, USA

________________________________________________________________________

Author’s exhibition THING. BODY. ANIMAL at Antanas Mončys House-Museum /  Autorinės parodos DAIKTAS. KŪNAS. GYVŪNAS

Antano Mončio namai-muziejus, Palanga, 2022

Parodos architektas – Paulius Rukas, plakato dizainas – Gytis Skudžinskas, rengėjas – Antano Mončio namai-muziejus

https://www.antanasmoncys.com/lt/naujienos-parodos-ir-renginiai/i/1565/medos-norbutaites-paroda-daiktas-kunas-gyvunas/

Parodos architektas- Paulius Rukas

Atidarymo svečiai

 Atidarymo svečias- Roland Rostowski

 Aatidarymo svečias- Solomonas Teitelbaumas

_______________________________________________________________________

Winter season have been opened at  MARK ROTHKO ART CENTRE, Daugavpils, Latvia, 2022

Meda Norbutaite takes part by one of them.

The work „The Laurels of Megalomania“ created together with Paulius Rukas  is in the exposition of X: EGO project of A Galerija Panevėžys

X: FREE SPACE // X: EGO

https://www.lrt.lt/naujienos/kultura/12/1602509/marko-rothko-meno-centre-kurybinis-issukis-du-menininkai-vienas-kurinys?fbclid=IwAR1jyflC-udnVSmdsSRQRKcCZ63fZRLZUCJQfXPuaz6lThGR4n8R9XuiJpM

______________________________________________________________________________

MIAMI ART WEEK. ART BASEL MIAMI BEACH 2021. SCOPE INTERNATIONAL CONTEMPORARY ART FAIR

Florida, USA

 

Visitor

November 30 – December 5 New York gallery See / me presented Meda Norbutaitė’s works during the Art Basel Miami Beach at the SCOPE Art Fair 2021 (USA, Florida).Twenty artists from around the world were selected to take part in the [EXPOSURE] competition organized by the See / me gallery this autumn. In this competition, Meda Norbutaitė’s works were awarded the Grand Prize by the jury.
SCOPE is a contemporary art fair held annually in Miami, New York, Basel (the fair is also held in Los Angeles, London). The founder and president of SCOPE is Alexis Hubshman, a New York artist and gallerist. This fair is considered one of the most important international showcases of emerging contemporary art and interdisciplinary creation. SCOPE is renowned for its ability to anticipate new visual trends that are prevalent around the world and have received high critical acclaim. The total number of visitors to the fair exceeds 1.2 million.
2020 due to the pandemic, SCOPE was postponed. Celebrating its 20th anniversary this year, the art fair presented 140 exhibitors from around the world. Art discussions, performative installations and other events took place during the fair. The galleries and the artists they present have once again attracted the attention of thousands of visitors, art collectors, evaluators and members of the media.

***

Lapkričio 30 – gruodžio 5 d. Niujorko galerija „See/me“ pristatė Medos Norbutaitės kūrinius Art Basel Majami Beach  metu SCOPE meno mugėje 2021 (JAV, Florida). Šį rudenį „See/me“ galerijos surengtame [EXPOSURE] konkurse  buvo atrinki dvidešimt pasaulio menininkų, kurie buvo pakviesti dalyvauti SCOPE. Šiame konkurse Medos Norbutaitės darbai žiuri komisijos buvo įvertinti Grand Prize.

SCOPE yra šiuolaikinio meno mugė,  kasmet vykstanti Majamyje, Niujorke, Bazelyje (mugė taip pat yra vykusi Los Angele, Londone). SCOPE  įkūrėjas ir prezidentas – Niujorko menininkas ir galerininkas Alexis Hubshman. Ši mugė vertinama kaip viena svarbiausių tarptautinio kylančio šiuolaikinio meno ir tarpdisciplininės kūrybos vitrina. SCOPE garsėja gebėjimu numatyti naujas vizualines tendencijas, kurios yra paplitusios visame pasaulyje ir sulaukė aukšto kritikų įvertinimo. Bendras mugės lankytojų skaičius viršija 1,2 milijono.

2020 m. dėl pandemijos SCOPE buvo atidėta. Šiais metais 20-metį švenčianti meno mugė pristatė 140 dalyvių iš viso pasaulio. Mugės metu vyko meno diskusijos, performatyvios instaliacijos ir kiti renginiai. Galerijos ir jų pristatomi menininkai vėl sulaukė tūkstančių lankytojų, meno kolekcininkų, vertintojų, žiniasklaidos atstovų dėmesio.

 

_______________________________________________________________________________

[EXPOSURE] competition 2021

 See / me gallery (NYC, USA) 

https://www.see.me/exposure-scope-2021-1

The jury awarded Meda Norbutaitė’s works with the Grand Prize.

Judging panel: Alexis Hubshman – Founder and President of SCOPE Art;   Indira Cesarine – Director, Founder of The Untitled Space Art Gallery, Founder of Art4Equality; Nerissa Bardfeld -Program Curator, Exhibition Director of See|Me Gallery

__________________________________________________________________________________

Šiuolaikinės tapybos paroda ŠILTAS | ŠALTAS | ŠVIESUS | TAMSUS

Dailininkų sąjungos galerija, Vokiečių g. 2, Vilnius, 2021

Kuratorius – Linas Liandzbergis

Parodos autoriai: Kipras Černiauskas, Konstantinas Gaitanži, Audrius Gražys, Bronius Gražys, Vidmantas Jusionis, Linas Liandzbergis, Indra Marcinkevičienė, Vilmantas Marcinkevičius, Meda Norbutaitė, Martynas Pekarskas, Monika Radžiūnaitė, Arūnė Tornau, Vytautas Vasiliūnas.

_________________________________________________________________________________

Grupinė Kalėdų paroda

Galerija MOrka, Vilnius, 2021

Kuratorius – Evaldas Jansas

Dalyviai: Meda Norbutaitė, Ramūnas Danisevičius, Saulius Paukštys, Evaldas Jansas, Inga Dinga, Arūnas Kulikauskas, Andrius Kviliūnas, Vladimir Mackevich, Mantas Maziliauskas, Aglaja Ray, Ettoja, Galintas, Oksana Judakova, Artūras Maksimilianas, Aleksandr Nazimov ir kiti.

_________________________________________________________________________________

Presentation of  art album MEDA NORBUTAITĖ / MEDA NORBUTAITĖ  albumo pristatymas

Lithuanian Academy of Sciences / Lietuvos mokslų akademija, Vilnius, 2021

http://www.lma.lt/news/1400/253/Paveikslas-kaip-nepatogios-tiesos-vizualine-israiska-ir-idejinio-atvirumo-ikunijimas?fbclid=IwAR1haEiJrGoPjVAIbUH3ctttlnYAjCRSUCMHjIfrkdEVZMaq–KniJTTXpE

_________________________________________________________________________________

Solo exhibition of painting  LE ROI / Autorinė tapybos paroda LE ROI

Gallery „Menų tiltas / Arts Bridge“, Vilnius, 2021

https://www.lrt.lt/naujienos/kultura/12/1522702/norbutaites-parodoje-ironiskas-uzsakovo-portretas-sachmatu-figurele-tapusi-barbora-radvilaite-ir-pandemijos-raitelis

https://literaturairmenas.lt/mediateka/ile-roi-medos-norbutaites-vizualine-pasaka-suaugusiems?fbclid=IwAR0zrfZuCWL9PRxi8Jn5hptUJfkLZF36YNG3CfdGiGKPKoSbn3XT7XYWsGk

 

 

____________________________________________________________________________________

Project X: EGO. Exhibition and presentation of catalog  / Projekto X:EGO paroda ir katalogo pristatymas

Panevėžio miesto dailės galerija, 2021

Parodos „X: Ego“ kūrėjų poros bendroje kūryboje ieškojo savasties

    

___________________________________________________________________________

PARIS INTERNATIONAL CITY OF THE ARTS. VISUAL ARTS. MEDA NORBUTAITE AND PAULIUS RUKAS OPEN STUDIO EXHIBITION

Paris, 2021

 

___________________________________________________________________________

Exhibition of the artist Meda Norbutaite and presentation of the art album / Exposition de l’artiste Meda Norbutaités et présentation de l’album d’art. Librairie Gros Calin (72 rue de Miromesnil, 75008 Paris)

Paris, 2021

https://www.facebook.com/Groscalinlibrairie/

https://www.groscalin.fr/

    

________________________________________________________________________________________

Art project ART NEEDS NO ROOF / MENAS BE STOGO

Vilnius, 2021

https://www.govilnius.lt/menas-be-stogo

Meda Norbutaitė, „Padėtis“/ „Position“. JCDecaux Lietuva stand, Rūdininkai Square

_________________________________________________________________________________________

International Art Exhibition NORDART 2021

Kunstwerk Carlshütte, Germany

Meda Norbutaite- artist of the NordArt

https://www.nordart.de/en/the-artists

___________________________________________________________________________________

Group exhibition HEDONIZMAS.LT / Grupinė paroda HEDONIZMAS.LT

„Godo“ galerija, Vilnius, 2021

(dalyviai: M. Norbutaitė, S. Teitelbaumas, A. Vozbinas, R. Bliuj, J. Augustaitytė, J. Puidokaitė, D. Rusys. Kurat. L. Chvičija)

Grupinė tapybos paroda “HEDONIZMAS.LT”

___________________________________________________________________________________

Art book HOME IS… of Julia Borissova, 2020

Among other artists in the book are the works of Meda Norbutaitė

Here you can see works of this artist:
https://www.patreon.com/borissova

___________________________________________________________________________________

ZABOLIS ART PRIZE 2021

Meda Norbutaitė – Finalist 

https://www.delfi.lt/kultura/naujienos/pandemija-liks-iamzinta-tapyboje-menininkai-konkursui-pateike-rekordini-kieki-kuriniu.d?id=86517837

https://www.instagram.com/zabolisartprize/

https://www.zabolis.com/art-prize/

 

___________________________________________________________________________________

ART VILNIUS ’20

Presentation of art book of  Meda Norbutaitė / Albumo pristatymas Lietuvos dailininkų sąjungos leidyklos „artseria“ stende

The album is available for purchase / Albumą galima įsigyti:    https://www.artkiosk.net/product-page/monografija-albumas-meda-norbutaitė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________________________________________________________

8 WORLD SAMOGITIAN ART EXHIBITION / 8 PASAULIO ŽEMAIČIŲ DAILĖS PARODA

Samogitian Ar Museum / Žemaičių dailės muziejus, 2020 

Meda Norbutaitė –  winner of special prize

 

https://www.zdm.lt/naujienos-naujienu-archyvas/n8-osios-pasaulio-zemaiciu-dailes-parodos-laureatai-is-arti1/

https://drive.google.com/file/d/1NqUTIMfvnZfU_Lz6nP6f0YxwbFGoMRdc/view

https://www.zdm.lt/8-oji-pasaulio-zemaiciu-dailes-paroda/

___________________________________________________________________________________

Plein air of Druskininkai „Eglė“ sanatorium / Jubiliejinis Druskininkų „Eglės” sanatorijos pleneras

2020 m. rugpjūčio 10 – 22 dienomis vyko 10-asis pleneras, kuriame dalyvavo Valentinas Antanavičius, Romualdas Balinskas, Rimas Zigmas Bičiūnas, Jonas Daniliauskas, Ričardas Filistovičius, Bronius Gražys, Vaidotas Janulis, Dalia Kasčiūnaitė, Meda Norbutaitė, Mindaugas Skudutis. Taip pat prisi-jungė du latvių dailininkai – Agnija Germane iš Rygos ir Maris Čačka iš Daugpilio. Plenero koordinatorius – šiaulietis dailininkas Vaidas Janulis.

http://www.ldsajunga.lt/Dailerastis-86

 

„Eglės sanaorijos“ studijoje

Pokalbiai apie tapybą su Dalia Kasčiūnaite

Iš kairės: tapytoja Miglė Kosinskaitė, dailėtyrininkė Ramutė Rachlevičiūtė, tapytojai Romualdas Balinskas,  Valentinas Antanavičius ir Mindaugas Skudutis. Stovi: tapytojai Ričardas Filistovičius ir Meda Norbutaitė.

___________________________________________________________________________________

Solo exhibition CHANGE and presentation of art book of  Meda Norbutaitė / 

Autorinė paroda KITIMAS ir Medos Norbutaitės  kūrybos albumo pristatymas

LDS galerija, Vilnius, 2020 

 

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000111648/kulturos-diena-aktoriu-atlyginimai-uztenka-pragyventi-bet-norisi-pagyventi?jwsource=fb&fbclid=IwAR254GqPEW8IgN4EDGUo9senZJXz1KpbLYvC9MKg4p6fSU8A1zvgy0huQMA

https://literaturairmenas.lt/mediateka/medos-norbutaites-kitimas

https://www.delfi.lt/kultura/naujienos/medos-norbutaites-tapybos-paroda-kitimas-keiciantis-zmogaus-kunui-keiciasi-jo-santykis-su-pasauliu-ir-savimi.d?id=84379249

In her new painting exhibition Meda Norbutaitė explores the concept of inner and outer changes, while depicting various body images closely related with the definition of time. The series of paintings presents different cycles of human life, looking into psychological states, reflecting questions about existence, acceptance, and inner freedom.
The ever-changing human body is portrayed in the works, as well as its relationship with the world and itself. By using contrasts, symbols and textures, the altering human experience is discussed. Through a baby‘s image the formation of personal relationships with the world and society is revealed; a teenager’s body and its infantile states represent hints of lust, while the folds of aging body – layers of experiences and habits. A doll, a shoe, a school desk, a paper ship, a head of a pig, the red, blue, grey colours – are the symbols that help to convey certain human states in a certain time.
The author reveals: “I‘m interested in a body: both as a matter that has forms, texture, colours, and emotions; and as a vessel, in which the thoughts and feelings are born and accumulated. A body collects it all in itself and reflects it in one way or another. It all is formed by time, in which the body is evolving. Through senses, experiences are accumulated, and through them the attitudes and behaviours are formed.
The body changes its form constantly, but in its essence it is formless. Its inner space is what is most important for understanding oneself. Through body we perceive the time and existence, but it’s not who we are.
Psychological time is a constant worry of the mind about the past and the future. Seeing oneself as a body is based on measuring one’s self-esteem by the bodily attributes. Eliminating time from the consciousness opens up opportunities for the soul nurturing practices. Being present allows to feel the joy of the moment, inner liberation. It is only then the changing form is perceived as a form of the necessity of being. The beyond of a form emerges. It is who we are.
Non-resistance can be a condition of power. It helps the consciousness to liberate itself from the prison of form. Resisting the reality of form engages a fight with time, anxiety and fear. Acceptance opens up the depth and quality of life.”

During the opening reception, was presented a new book about the artist, joined by its editor Dr Antanas Andrijauskas. In both a stylish and solid book, art world professionals discuss the artist’s work, and their texts are followed by more than 100 images of Meda Norbutaitė’s work.

The exhibition is supported by Lithuanian Culture Ministry, Lithuanian Council for Culture and Lithuanian Artists’ Association.

***

Atidarymo metu vyko naujojo menininkės kūrybos albumo pristatymas, dalyvavo jo sudarytojas ir mokslinis redaktorius prof. habil. dr. Antanas Andrijauskas. Stilingoje ir kartu solidžioje knygoje meno lauko profesionalai apžvelgia dailininkės kūrybą, o tekstai palydimi daugiau nei 100 Medos Norbutaitės kūrinių reprodukcijų (leidėjas – Dailininkų sąjungos leidykla „Artseria“). Naujausioje tapybos parodoje „Kitimas“ autorė domisi žmogaus išorinio bei vidinio kismo procesais, reflektuojamais per įvairius kūno vaizdinius, tampriai susijusius su laiko sąvoka. Paveikslų serijoje pristatomi skirtingi žmogaus vystymosi ciklai, gilinamasi į psichologines būsenas, apmąstomi esamybės, susitaikymo, vidinės laisvės klausimai.
Kūriniuose vaizduojamas besikeičiantis žmogaus kūnas, jo santykis su pasauliu ir savimi. Naudojant kontrastus, simbolius ir tekstūras, kalbama apie kintančius žmogaus išgyvenimus. Per kūdikio kūną atskleidžiamas sociumo, asmens ryšio su pasauliu formavimasis; per paaugliško kūno infantilias būsenas – geidulių užuominos; senstančio kūno klostėse – patirčių ir įpročių sluoksniai. Lėlė, batas, mokyklos suolas, popierinis laivelis, kiaulės galva, raudona, mėlyna, pilka spalva – tai simboliai, kurie padeda perteikti žmogaus būvius tam tikrame jo amžiuje, nurodo į bendrąsias prasmes.
Autorė atskleidžia: „Mane domina kūnas: tiek kaip materija, turinti formas, faktūras, spalvas, nuotaikas, tiek kaip talpa, kurioje gimsta ir kaupiasi mintys, jausenos – kūnas kaupia jas savyje ir vienaip ar kitaip atspindi. Visa tai formuoja laikas, kuriame kūnas vystosi. Per pojūčius, išgyvenimus kaupiasi patirtys, per jas formuojasi požiūris ir elgsena.
Kūnas keičia savo pavidalus, tačiau savo esme jis yra beformis. Vidinė erdvė jame yra tai, kas svarbiausia savasties suvokimui. Kūnu suvokiame laiką, buvimą, bet tai nesame mes.
Psichologinis laikas – tai nuolatinis proto nerimas dėl praeities ir ateities. Savęs suvokimas, susitapatinant su kūnu, grindžiamas savivertę matuojant per kūno pavidalo ypatybes. Pašalinus laiką iš sąmonės, atsiveria galimybė dvasios ugdymo praktikai. Būtis su esamybe leidžia pajusti akimirkos džiaugsmą, vidinį išsilaisvinimą. Tuomet ir kintantis pavidalas priimamas kaip esamybės būtinybės forma. Ir iškyla tai, kas yra anapus jo (pavidalo). Tai yra tai, kas esame. Nesipriešinimas gali būti galios sąlyga. Ji padeda sąmonei išsilaisvinti iš įkalinimo pavidale. Nepriimant pavidalo tikroviškumo, įsitraukiama į kovą su laiku, su nerimu ir baimėmis. Susitaikymas atveria gyvenimui gelmę ir kokybę.

Parodą iš dalies remia LR Kultūros ministerija, Lietuvos kultūros taryba ir Lietuvos dailininkų sąjunga.

___________________________________________________________________________________

Art project ART NEEDS NO ROOF / MENAS BE STOGO

Vilnius, 2020

https://www.govilnius.lt/menas-be-stogo

Meda Norbutaitė, „Pokalbis vonios kambaryje“ /“Bathroom Conversation“. JCDecaux Lietuva stand, Jonas Basanavičius str.

 

___________________________________________________________________________________

VILNIAUS TAPYBA 2019

Alytaus kultūros centras, 2020

(kuratoriai: Evaldas Grinius, Linas Liandzbergis, Meda Norbutaitė)

https://dzukijostv.lt/index.php/dzukijos-tv/zinios/v/1045-zinios-2020-01-14

https://alytus.lt/lt/naujienos/alytuje-vilniaus-tapyba-2019

___________________________________________________________________________________

ONDATE / WAVES – PRIMA TAPPA: Officina15

Bologna (Italia),  Brooklyn NY (USA), 2019

 

132 p.

___________________________________________________________________________________

Exhibition of paintings DOCUMENT / Tapybos paroda DOKUMENTAS

Vilniaus rotušė, 2019

Kuratoriai/curators:  Meda Norbutaitė, Linas Liandzbergis

A document is a piece of information that is recorded by a certain system of signs on any material medium and can be transmitted in space and time. Its meaning and purpose are the most significant. While interpreting the concept of a document in an artistic language, a picture may also be a document, because it contains information. At the exhibition, the painters express their views on political, economic, historical or other events that they consider important. The informative content of these “documents” consists of messages, opinions and feelings transferred by the artists. An artist is an important representative of society and culture, whose expressions of thinking and seeing reflect the state of their own and their surroundings, and whose mission is to welcome contemplation, help to recognise and perceive the world around us, and notice its paths and errors.

***

Dokumentas – tai materialioje laikmenoje tam tikra ženklų sistema užfiksuota informacija, kuri gali būti perduodama erdvėje ir laike. Svarbiausia – jo reikšmė ir paskirtis. Interpretuojant dokumento sąvoką menine kalba, paveikslas taip pat gali būti dokumentas, nes talpina savyje informaciją. Parodoje menininkai tapybos darbais pareiškia savo požiūrį į politinius, ekonominius, istorinius ar kitokio pobūdžio, jų manymu, svarbius įvykius. Šių „dokumentų“ informacinį turinį sudaro menininkų perduodamos žinutės ar išsakytos nuomonės, pajautimai. Menininkas yra svarbus visuomenės kultūros atstovas, kurio mąstymo ir matymo išraiškos formos reflektuoja tiek jo paties, tiek jį supančios aplinkos nuotaikas; kurio misija yra kviesti apmąstymams, padėti atpažinti ir suvokti mus supantį pasaulį, matyti jo kelius ir klystkelius.

Dalyviai: Algimantas Černiauskas, Evaldas Jansas, Aistė Kirvelytė, Linas Liandzbergis, Meda Norbutaitė, Vidas Poškus, Auris Radzevičius, Arūnė Tornau, Dainius Trumpis, Marta Vosyliūtė

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1013712237/linija-spalva-forma

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1013710126/kulturos-diena

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1013710220/kulturos-savaite-2019-01-12-09-05

http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2019-01-19-dokumentas-tai-x-apie-paroda-rotuseje/173927

http://pilotas.lt/2019/01/03/ kultura/paveikslas-kaip- dokumentas-tapybos-paroda- vilniaus-rotuseje/

 

______________________________________________________________________

LAA 100-YEAR COLLECTION 2018 / LDS 100-MEČIO KOLEKCIJA 2018

Taras Shevchenko National Museum, Kiev, Ukraine

Panevėžio dailės galerija

Kijevas 2018_100mecio koleekcija

http://www.ldsajunga.lt/NAUJIENOS-1635

http://lithuanianculture.lt/kijeve-pristatoma-jungtine-paroda-lds-100-mecio-kolekcijos-2018/

http://lrkm.lrv.lt/lt/naujienos/kijeve-pristatoma-jungtine-lds-100-mecio-kolekcijos-2018-paroda

https://www.urm.lt/default/lt/naujienos/kijeve-pristatoma-jungtine-lietuvos-dailininku-sajungos-100-mecio-kolekcijos-paroda-

http://ua.mfa.lt/ua/lt/naujienos/kijeve-pristatoma-jungtine-lietuvos-dailininku-sajungos-100-mecio-kolekcijos-paroda–1

http://arspanevezys.lt/blog/2018/02/15/exhibition-eyeshot-of-lithuanian-art/

 


 

Lithuanian artist Meda Norbutaite exhibition IMPLICATIONS / Bыстава літоўскай мастачкі Меды Норбутайтэ IМПЛIКАЦЫI, 

DK gallery, Minsk, 2018

http://www.artdk.by 

https://by.mfa.lt/by/lt/naujienos/tapytojos-medos-norbutaites-darbai-suzavejo-baltarusijos-ziurovus

http://www.aif.by/timefree/afisha/adkryccyo_vystavy_medy_norbutayte_implikacyi_adbudzecca_19_kastrychn_ka?fbclid=IwAR0RzX41ldgMFuduOeJRsM6IbsinhQh5ii1FqD0DN_DWcykP4M09peBSJ8o

https://afisha.relax.by/expo/10840283-implikacyi/minsk/#content


Culture and business event  SIAULIAI NIGHTS/ Kultūros ir verslo renginys ŠIAULIŲ NAKTYS

Šiauliai, 2018

https://www.lrytas.lt/kultura/meno-pulsas/2018/08/21/news/-siauliu-naktys-kviecia-stebeti-menininku-kurybines-dirbtuves-ir-internete-7320500/

https://miestonaujienos.lt/ meninio-projekto-kilowac- darbai-pasieke-socialines- istaigas/


ART MINSK 2018

„Art Minsk“ pirmąjame meno festivalyje išskirtinis dėmesys Lietuvos menininkams

https://by.mfa.lt/by/lt/naujienos/tarptautiniame-meno-festivalyje-minskelietuviu-menininku-darbai

https://ltlife.lt/kultura/art- minsk-pirmajame-meno- festivalyje-isskirtinis- demesys-lietuvos-menininkams/

http://artbelarus.by/en/projects/29.html

_________________________________________________________________________________

PARIS INTERNATIONAL CITY OF THE ARTS. VISUAL ARTS. MEDA NORBUTAITE EXHIBITION

Paris, 2017

https://www.citedesartsparis.net/fr/open-studio-meda-norbutaite

The field of creation of Meda Norbutaitė is the philosophy of human life: the relationships between people, their feelings, their characteristics, their behaviors, their passions … She looks in her environment for shapes and textures that, depending on how they are combined, allow him to express a message. For this project at the Cité internationale des arts, his goal was to recreate the atmosphere of Paris. To do this she mixes all her inspirations: architecture, exhibitions, music rooms, gardens, food, animals, etc.

Meda Norbutaitė opens her studio to show her work about the atmosphere of Paris.

Meda Norbutaitė (Lithuania) is in residence at the International City of Arts through the program of the Vilnius Academy of Arts.

 

Cite des Arts Paris. Performance – exchange of drawings- Meda Norbutaite and Chinese artist Chen Weinong drawing each other.  https://www.galerieloft.com/en/artists/chen-weinong/

____________________________________________________________________

LRT (Lithuanian National Radio and Television) CULTURE project SILENCE, SOUND, SILENCE / LRT KULTŪRA projektas TYLA, GARSAS, TYLA

Vilnius, 2017

https://www.lrt.lt/naujienos/tavo-lrt/37/173460/dailininku-improvizacijos-garso-tema-lrt-kulturos-laidos-parodoje

https://www.7md.lt/13141

http://kauno.diena.lt/naujienos/laisvalaikis-ir-kultura/kultura/dailininku-garsines-improvizacijos-lrt-kulturos-laidos-parodoje-812423

DAILININKŲ GARSINĖS IMPROVIZACIJOS – LRT KULTŪROS LAIDOS PARODOJE

Dailei skirta LRT Kultūros laida ,,Linija. Spalva. Forma“ pristato ypatingą projektą – Lietuvos dailininkų sąjungos galerijoje „Arka“ (Aušros vartų g. 7, Vilnius) vykstančią parodą „Tyla, garsas, tyla“, kurioje savo improvizacijas garso tema pristato septyni žinomi Lietuvos menininkai.

Laida „Linija. Spalva. Forma“ nuolat pristato Lietuvoje vykstančių dailės parodų panoramą, atspindi šiuolaikinėje dailėje vykstančius procesus bei kuria bendrus projektus su menininkais. Paroda „Tyla, garsas, tyla“ – naujausias laidos autoriaus Augio Kepežinsko įgyvendintas iššūkis.

Šįkart laidos „Linija. Spalva. Forma“ kūrybinė grupė pakvietė septynis dailininkus paklausyti tylos, po to garso ir galiausiai – tylos po garso. Projekte dalyvaujantys menininkai išklausė garsą, kurį įkūnijo džiazo pianisto Dainiaus Pulausko improvizacija. Projekte dalyvavo skirtingų sričių ir kartų menininkai, kurie improvizavo tylos ir garso tema bei sukūrė po kelis darbus.

Jų kūrybos procesą gali sekti ir „Linija.Spalva.Forma“ žiūrovai – laidos kūrybinė grupė aplankė menininkus jų dirbtuvėse, fiksavo tylos ir garso išgyvenimo procesą, vizualinių inerpretacijų gimimą. Projekte dalyvauja septyni menininkai: Algimantas Černiauskas, Rūta Eidukaitytė, Indrė Ercmonaitė, Meda Norbutaitė, Nijolė Šaltenytė, Vytautas Tomaševičius, Marta Vosyliūtė.

 

_______________________________________________________________________________________

WINTER INSOMNIA 2017

St.Petersburg, Russia

http://artway.tv/

https://www.facebook.com/artwaytv

https://www.hotelrachmaninov.com/?lang=en

https://www.youtube.com/user/Artwaytv

II place winner- Meda Norbutaitė

Jury commission: Ashot Khachatrian –  painter, Founder and Editor-in-Chief of the „Artist of Petersburg“ newspaper; Latif Kazbekov – graphic artist; Oleg Yakhnin – Chairman of the Organization Committee of the International Biennale of Graphic Arts in St. Petersburg, and Founder of the Research and Development Fund for Graphics,  the Head of the Graphics Department at St. Petersburg Institute for Arts and Crafts; Alexey  Talashuk – Russian artist, Academician of the Russian Academy of Arts, Alexander Kondurov – Honored Artist of Russia.


Curatorial exhibition 100% OF PAINTING/ Kuratorinė paroda 100 % TAPYBOS

Vilnius, 2016

curator/kuratorė- Meda Norbutaitė

https://www.lrt.lt/televizija/anonsai/22854/linija-spalva-forma

http://literaturairmenas.lt/2016-06-03-nr-3570/3300-daile/5146-salomeja-jastrumskyte-ontologine-virimo-temperatura

ONTOLOGINĖ VIRIMO TEMPERATŪRA

Salomėja Jastrumskytė

Regis, meno savirefleksijos atoslū­gis pakeitė iki šiol besitęsusį jo savineigos, kitaip tariant, visokių meno antiesencialistinių praktikų rankų grąžymą ir dantų griežimą. Dar kartą įvijoje istorijoje apmąstomi pamatiniai dalykai, o tokio konceptualaus judesio ženklas – itin smarkiai plintančios vadinamosios tiriamosios parodos (survey exhibitions), susitelkiančios ties viena ar kita konkrečios meno šakos ar žanro problema. Jos nejučia keičia kuratorinių parodų peizažą, varijavusį įmant­riomis intelektualinėmis temomis, socialiniu kritiškumu, pagaliau tiesiog manieringu metameniniu veiksmu. Nūnai parūpo išsiaiškinti tapatumus ir paroda „100 % tapybos“, gegužės 10–28 d. vykusi „Arkos“ galerijoje, kaip tik yra toks menamas tiriamasis veiksmas –­ tarsi ontologinės virimo temperatūros tapyboje nustatymas. Žodžiu, labai simbolinis ir simptominis įvykis. Bet ne tik.

1968 m. Melo Ramsdeno sukurta serija „100 % abstrakcijos“ pateikė tapybą, redukuotą iki konceptualiojo meno grynuolio, besisukančio aplink Ludwigo Wittgensteino kalbos filosofijos ašį, nutolusią nuo bet kokių juslinių ūkanų, kurias iš Maurice’o Merleau-Ponty fenomenologijos traukė tuometė abstrakčioji tapyba. Dabar vietine 2016 m. paroda „100 % tapybos“ grįžtama prie elementaraus tapybos būvio kasinėjimų, dar kartą atsiribojant nuo bet kokio hibridiškumo ir pliuralizmo, juslių sąmyšio, pastaruoju metu smarkiai įsimetusio į tapybos kūną. Tapyba kaip tokia, tapyba par exellence ir kiti filosofiniai grynumo vardai tiktų šiai lokaliai, bet iš tiesų simptomiškai parodai, atspindinčiai ne vien vietines vilniečių (!) tapytojų užgaidas ir galimybes, bet ir universalias tapybos dabarties pasijas. Begalė būdų, kuriais dailininkai apklausia tapybos medijos gebą – šimtu procentų pasirodo neapibrėžiamojo variacijų aibė. Nors, anot Craigo Staffo, tapybą esą lengviau dekonstruoti, nei hipostazuoti…

Matyt, ima ir staiga kyla veik egalitariniu tapusio šiuolaikinio meno pasaulio skilimas – siekis tapybai (ir tapytojams) sugrąžinti būtinybę ir išskirtinumą iš kitų menų. Thomo Lawsono manymu, tapyba – tobulas visų menų kamufliažas, puošnus avangardo vežimas. Taip, tapyba yra tarsi Trojos arklys, įvedantis meno grįžties pajėgas į jo krizių lauką. Nes entropija tenueina tik iki elementų.

Kaip ir nieko nauja po halogeninėmis parodų salių lempomis – meno šakos dažnai apsistumdydavo ankštoje hierarchijos terasoje, kurį laiką estetika turėdavo pakęsti tai poezijos, tai muzikos ar kokios architektūros hegemonijas. Tačiau dabar vis labiau mėginama įrodyti, esą tapyba pačiame elementariausiame lygmenyje glūdi visose kitose meno šakose, o šis tvirtinimas vienareikšmiškai liudija atėjus tapybos hegemonijos metą. Absoliutus tapybos prioritetas, šiaip ar taip, buvo modernistinis europinis įgeidis (kuo tariama buvus ir individualizmą bei iš to sekusias visokias žmogaus (tapančio taip pat) teisių konvencijas ir kt.). Tai, kad prie tapybos autoriteto triumfuojant grįžtama, visų pirma reiškia, kad judinasi beasmenės meno tektoninės plokštės, neutraliai vadinamos laikotarpiais, o antra, kad dabar ir yra tas laikotarpis, kai yra judinamasi ir grįžtama prie ortodoksiškų pamatų. Beje, trečias, subtiliausias aspektas būtų prabangos ir individualizmo sandėris, kuriems begaliniuose technologijų tiražuose ir liberalizmo lygumose grėsė nunykti. Antai išplitus skaitmeninėms technologijoms fotografijoje ir kine analoginiai metodai iš pradžių tapo individualizmo manieros priebėga, o vėliau pajudėjo brangumo ir prabangumo (luxury) linkme, ir tapyba dar kartą istorijoje tapo prabangos fetišu, elitine būtinybe, anot Yves’o-Alaino Bois.

Taigi tapybos dominijoje greitai buvo susigaudyta, jog konservatyvizmas yra titulų šaltinis, o chimeriški tapybos ir kitų meno šakų ir technologijų sukubai anaiptol nėra gyvybingi. Donaldas Juddas, buvęs kone minimalizmo orakulu, dar 1965 m., taip pat laikotarpiu, kai tapyba ir visas likęs menas patyrė savi­stabos, savigręžties posūkį, pareiškė, jog pusė to laikotarpio darbų sukurti nei kaip tapyba, nei kaip skulptūra…

Parodos „100 % tapybos“ savireflek­tyvumą ir vėberišką protestantiškojo kapitalizmo etiką atitinkantį siekį žymi ir įdomus autorių parinkimo kriterijus, t. y. eksponuojami ne vien tapytojų luomo atstovų, bet ir tapančių, meninį išsilavinimą, kitaip tariant, klasikinę akademinę legitimaciją – teisę tapyti – turinčių (kad ir kas jie būtų – menotyrininkai, kuratoriai, menų mokslų daktarai ir kt.) darbai. Toks pasirinkimas logiškas – reikalingas žvilgsnis iš šalies, būtini tie, kurie gali užlipti ant empirikos pylimų ir apsidairyti aplinkui; nūnai tapybai juk priskiriamas mąstymo būdo statusas, tokiu įšventinimu nesibodi Jamesas Elkinsas, Douglasas Fogle’as ir kiti šių dienų tapybos apologetai. Tapybos praktika šiuo metu išties atsidūrusi margiausių kontekstų apgultyje ir akivaizdžios pastangos ją teorizuoti atrodo kaip skubus įtvirtinimų statymas. Nors tapyba yra labai materiali esatis, tačiau teoriniai svarstymai tiesiogiai veikia jos ontologinę sąrangą ir savaip daro įtaką kiekvienam individualiam tapybos atvejui. Tapybai priskiriama ir garbinama sava logika, palaikanti ją iki šiai tampant atpažįstamu pavidalu, teigia J. Elkinsas, XXI a. tapybai grąžindamas alchemijos prieglobstį. O štai Thomasas Lawsonas dar radikalesnis – tapyba apskritai esanti paskutinė šiuolaikinio meno išeitis. Maža to, Peterio Schjeldahlo manymu, tapyba tampa galios išraiška pasaulyje, nuo pat Renesanso iki dabarties neišsenkamai skleidžianti ypatingą šlovės karštį, galutinį Vakarų pasaulio kūrybingumo išsipildymą.

Grįžimas prie pradmenų neišvengiamai suponuoja ir grįžimą prie subordinacijos. Nors, laimei, tai konceptualūs pavaldumo laiptai (personalijomis rantytus šioje parodoje lengva palikti skliaustuose), tačiau vis dėlto tapybos kūno sąnariuose esama neramių traukulių. Ar tapyba yra vien psichologinį tapatumą palaikantis potėpis (Arvydas Šaltenis, Arūnė Tornau, Saulius Dastikas, Romualdas Balinskas, Lena Chvičija), ar gali būti ir automatinių, fizikinių, techninių dažo dengimo būdų (kaip štai Jono Gasiūno dūmai ir deginimas)? Ar tikroji tapyba (sutariant, kad yra ir net klesti įsivaizduojama, virtuali, hibridiška „netikroji tapyba“) –­ tai spalvų archetipinis spektras, o gal monada, t. y. polichromai (Vilmantas Marcin­kevičius, Ieva Skauronė, Ričardas Bart­kevičius, Rimas Bičiūnas ir kt.) prieš monochromus (Eglė Ulčickaitė, Salomėja Jastrumskytė)? Kas tapybos labirinte yra jos Minotauras (Sigita Maslauskaitė, Meda Norbutaitė, Žygimantas Augustinas, Aistė Kirvelytė), o kas tiesiog laisvųjų demarkacijų geismas, t. y. užgrobimas sutartinės morfologiškai apribotos vietos dažams tepti (Ina Budrytė)? Gal tapyba yra tiesiog daiktas, gal net apskritai meno hipostazė, tad paprasčiausiai niekuo neraikomas ir nesmulkinamas (Audrius Gražys, Ramūnas Čeponis, Gustas Jagminas, Aleksandras Vozbinas), atsiprašant Ervino Panofskio ir likusio meno matininkų kanono? Standartai prieš įgeidžius, konformizmas prieš iššūkį, įprotis prieš askezę, letargas prieš norą… Tapyba, kaip vojerizmo konvulsija (Andrius Zakarauskas) ar persmeigiančios tikrovės liudijimas, kaip jusliniai narcisistiniai paviršiai (Kunigunda Dineikaitė) ar ontologinių teritorijų skydai (Jolanta Kyzikaitė), įstrigę tarp kūniškumo, erdvės ir poetikos (Gintaras Palemonas Janonis, Linas Liandzbergis). Tapyba lyg facetinė akis, sudėta iš daugybės regų – novatoriškų ir epigoniškų, arba puikybiškų ir asketiškų, žvilgsnio būdų. Galiausiai anapus ontologinių tapybos virimo garų nebėra oro, kurio galėtų įkvėpti aistringos polemikos plaučiai…

 

 


WINTER INSOMNIA 2016

St.Petersburg, Russia

http://www.mongolian-art.de/International_Art_Forum_St.Petersburg_Russia.htm

Audience Choice Award – 1st place- Meda Norbutaite

___________________________________________________________________________________

Solo exhibition / Autorinė paroda  

Lithuanian Consulate General in St. Petersburg, 2016

http://www.urm.lt/stpetersburg/lt/naujienos/atidaryta-medos-norbutaites-darbu-paroda

___________________________________________________________________________________

Solo exhibition / Autorinė paroda 

Birstonas Kurhaus, 2015 

http://kvitrina.lt/meda-norbutaite-pokalbis-su-dazais-ir-erdve/

___________________________________________________________________________________

Curatorial Project STILL LIFE. CONTEMPORARY CONTEXT IN TRADITION/ Kuratorinis projektas NATIURMORTAS. ŠIUOLAIKINIS KONTEKSTAS TRADICIJOJE

Vilnius, 2015

curator/ kuratorė- Meda Norbutaitė

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/93262/linija-spalva-forma

https://www.7md.lt/daile/2015-12-04/Paroda-Natiurmortgas-Siuolaikinis-kontekstas-tradicijoje

https://www.lzinios.lt/lzinios/Kultura-ir-pramogos/dailininkai-vel-atranda-natiurmorta/214030

http://old.ksu.lt/kazimiero-simonaviciaus-universiteto-docente-kuruoja-vilniaus-tapytoju-paroda/

http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2015-12-29-keli-vizualumo-variantai-ir-metu-uzbaigimas/139068

http://literaturairmenas.lt/2016-01-15-nr-3550/2986-daile/4676-remigijus-venckus-tapybos-ir-fotografijos-dialogas-issukis-natiurmorto-zanrui

 

 


Solo exhibition STILL LIFE OF THOUGHTS/ Autorinė paroda MINČIŲ NATIURMORTAI

I paroda, Kaunas, 2014

http://kauno.diena.lt/naujienos/kaunas/menas-ir-pramogos/kuriniai-pareikalave-milzinisko-meistriskumo-656218

II papildyta paroda, Vilnius, 2014

https://www.lzinios.lt/lzinios/kultura-ir-pramogos/sarkastiska-diskusija-zeruojant-rubinams/198611


Vidmantas Martikonis collection SELF-PORTRAIT/ Vidmanto Martikonio kolekcija AUTOPORTRETAI

Vilnius, 2010

Klaipėda, 2016

http://www.stoneart.lt/en/self-portraits/125.html

http://www.satenai.lt/wp-content/uploads/2011/09/Nr.-35-1053-2011-09-23.pdf

https://www.7md.lt/daile/0/Identifikavimo-menas

http://www.7md.lt/daile/0/

VIDMANTO MARTIKONIO AUTOPORTRETŲ KOLEKCIJA

Nijolė Tumėnienė

Pirmiausia, paroda reikšminga tuo, kad joje atsispindi lietuvių dailės pokyčiai, įvykę pastaraisiais dešimtmečiais. Paaiškėjo, kad autoportretas yra pats dėkingiausias žanras, norint suvokti pagrindinių kūrybinių nuostatų kaitą.
Tradicinio portreto žanro rėmuose dailininkas tarsi žiūrėjo į save iš šalies ir kažką sau prisipažino. Autoportretai buvo turiningi . Dailininkas ieškojo savęs, norėjo kūrybos procese įspėti savo paslaptį. Jis ieškojo savitos plastinės kalbos. Ir šiek tiek save romantizavo, ieškodamas mylimiausio herojaus. Jam svarbiausia buvo veidas, per kurį atsiskleisdavo sielos gyvenimas. Dailininkas žiūrėjo į mus kaip į veidrodį ir matė savo atspindį. Jo atvirumas – tai buvo būdas pasirodyti iki tam tikros ribos, už kurios jis užsisklęsdavo nuo smalsuolių. Tokie įdomiausi – S.Džiaukšto, R.Bičiūno J.Daniliausko, A.Kmieliausko, A.Stasiulevičiaus, R.Sližio, A.Šaltenio ir A.Zavišaitės autoportretai).
O dabartiniuose autoportretuose – daugiausia sužinome apie portretuojamąjį per veiksmą, žaidimą, netikėtą, neįprastą situaciją (kartais net šokiruojančią), tarsi teatre. Dailininko išpažintis – įgijo formą sąmoningo maskarado, be jokių įsipareigojimų. „Žiūrėdamas į veidrodį“ betarpiškai ar tik tai įsivaizduodamas, autorius bando save, žaidžia su savimi ir laiku, interpretuoja situaciją „savęs veidrodyje“. Jis nesiekia atskleisti tikrovę, neieško gyvenimo tiesos. Tai įsivaizduojamas „aš“. Tokia autoportreto samprata primena Krokuvos dailės akademijoje duodamą 7 dešimtmečio pradžioje kompozicijos užduotį kaip psichologinį testą – suprojektuoti antkapinį paminklą sau. Tokiu būdu atsiskleisdavo ne vien būsimo dizainerio kompoziciniai sugebėjimai, bet ir jo dvasinės nuostatos: puikybė, tuštybė ar kuklumas ir gilesnės prasmės ieškojimas kūryboje.
Parodoje susitinkame ir su tradicine autoportreto samprata, ir su šiuolaikiško interpretavimo variantais. Čia galima pamatyti įvairių koncepcijų ir meninių kryčių darbus: fotorealizmo (R.Petrausko), šiuolaikišką ekspresionizmo sampratą (V.Marcinkevičius, V.Viningas, E.Varkulevičius), siurealizmo apraiškas (Š.Sauka), iš hiperrealizmo perimtą atspindžio problemą (N.Saukienė, A.Zavišaitė „Autoportretas lygintuve“), teatrališką įsijautimą į surežisuotą vaidmenį (Š.Šimulynas „Autoportretas kaliausėje“ ir Č.Polonskio buitiniai scenarijai).
Nors ekspozicijos salėse dominuoja tapyti autoportretai, bet neskaitlingi skulptūros ir grafikos kūriniai, būdami išraiškingi – giliai įsirėžia atmintin. Tarp jų išsiskiria A.Griškevičiaus „Žiogas“, L.Striogos autoportretai, A.Ališankos „Akmens apkabinimas“ ir G.Piekuro „Sekmadienį“ ir Luca Zuppelli portreto kontrasiluetas. Grafikoje su nepaprasta emocine jėga suskamba išorškai lyg ir paprastas, bet be galo įtaigus A.Skačkausko piešinys.Tobula klasikine forma alsuoja S.Kuzmos, A.Švėgždos ir M.Skudučio autoportretai, naujų minčių sukelia konceptualūs M.Vilučio grafikos lakštai.
Naujesnis požiūris į autoportretą išreikštas ne vien paveiksluose, nutapytuose iš nugaros (G.Kličiaus), bet ir drąsiose akto forma sumanytose kompozicijose: E.Velaniškytės ir M.Norbutaitės ir Š.Saukos. Apsinuoginimas prieš žiūrovą reiškia netikėtą atvirumą, pagimdytą beribės improvizacijos laisvės. Tapytojai supranta, kad šiuolaikiniam žiūrovui nepatinka žiūrėjimas „paprastai“, todėl jie provokuoja ir laukia žiūrovų teismo.
Autoportreto paroda įtikina, kad kolekcijos savininkas Vidmantas Martikonis yra toliaregis kolekcionierius. Jis intuityviai jaučia laiko pulsą ir užčiuopia meno raidos pokyčius. Todėl jo dailės rinkinys – neeilinis, jame daug įdomių, vertingų ir prasmingų darbų, tiek tradicinių, tiek šiuolaikiškų. Belieka tikėtis, kad ir meno žmonės, ir eiliniai žiūrovai tinkamai įvertins šią autoportreto parodą.

2010-10-14


Exhibition THE CLIMBING SUN AGAIN IS WAKENING THE WORLD/ Paroda VĖL  SAULELĖ BUDINA SVIETĄ

Gallery „Meno parkas“, Kaunas, 2014

http://old.menoparkas.lt/en/straipsniai-en/197-the-climbing-sun-is-wakening-the-world.html


The second painting competition of Antanas Gudaitis / Antrasis Antano Gudaičio tapybos konkursas

Vilnius, 2014

http://pylimogalerija.lt/lt/parodos/1/68/2


International festival ART IN OLD MANORS OF LITHUANIA/ Festivalis MENAS SENUOSIUOSE LIETUVOS DAVARUOSE

2012-2013

https://www.15min.lt/kultura/naujiena/renginiai/kaune-tapytojos-medos-norbutaites-paroda-29-278757

http://www.veidas.lt/tag/keliauja

https://www.lzinios.lt/amp/kultura-ir-pramogos/dailininkai-tapo-kauna/158765

___________________________________________________________________________________

Solo exhibition

BALTART gallerie, Bern, Swizerland, 2012

http://www.baltart.ch/galerie_archiv.php?site=1

…….

___________________________________________________________________________________

BIENALA INTERNAŢIONALĂ DE PICTURĂ CHIŞINĂU, EDIŢIA a II-a , 2011

http://www.arta.md/upimg/2011/docs/1108-le.pdf

49 p.

Nominated work– Rafting of Red Sheep, 65×92, oil on canvas, 2010

___________________________________________________________________________________

Photo book „See – through Chrysalis“ of Japanese photographer Kensaku Shioya, 2011

Art director- Meda Norbutaitė

http://www.trakietis.lt/naujienos/diena/pristatyta-fotomenininko-is-japonijos-kensaku-shioya-fotografiju-knyga/

http://www.bns.lt/topic/920/news/35664268/

___________________________________________________________________________________

V. MEZINÁRODNÍ BIENÁLE KRESBY PLZEŇ 2006

http://www.uvucr.cz/union/biennial_pilsen_2006_catalogue.pdf

Meda Norbutaite,  Associative Decor, aut. technique, 64 x 89 cm, 2002